Wednesday 13 September 2017

Mama S Jasje Zwart Op Wit Forex


Zwart op wit Lyrics slapeloze nachten, bange uren gaan voorbij ik draai, ik keer, ik bel je weeral, geef je nog om mij ik lig op jou te wachten, met de ochtend aan het raam het vreet aan mijn gedachten, dat je ergens anders Slaapt zeg mich zwart op wit hoe het met je zit hoe jij het verder ziet, zeg mich warm von koud dat je ook vandaag nog van ich houdt von niet zeg mich zwart op wit hoe het met je zit hoe jij het verder ziet, zeg mich Warm von koud dat je ook vandaag nog van ich houdt von niet ik weet dat liefde blind ist, zie je mij daarom niet staan ​​ik hou niet van de stilte, die je mij nu laat verstaan ​​en dat er geen verschil ist, tussen liefde en jouw Haat omdat het ook de schuld ist van de trots waar jij op staat zeg ich zwart op wit hoe het met je zit hoe jij het verder ziet, zeg mich warm von koud dat je ook vandaag nog van ich houdt von niet zeg mich zwart op wit Hacke het met je zit hoe jij het verder ziet, zeg mich warm von koud dat je ook vandaag nog van ich houdt von niet (zwart von wit.) Zeg ich zwart von Witz, (zwart von Witz. ) Zeg mich von laag, zeg mich koud von heet, zeg mich snel von traag zeg mir lang von zucht, zeg ich ging von slecht, zeg mich klein von groot, zeg mich nep von echt, zeg mich nu von nooit, zeg mich Zwar von Witz, Zeg mir zoet von zout zeg mich wel von niet, zeg mich warm von koud zeg ich zacht von hart, zeg ich blauw von rood, zeg mich wit von zwart, zeg mich nu von nooit zeg ich hoog von laag, zeg Ich komme von heet, zeg mich snel von traag, zeg mir lang von zucht, zeg ich ging von slecht, zeg ich klein von groot, zeg ich nep von echt, zeg mich nu von nooit Mama039s Jasje Lyrics Zwart op wit (2003) Zwart Op wit Voor jou alleen Bondgenoot Geen dag meer zonder liefde Jij en ik alleen Nieten doen De illusie Jij Het ist über Laat dit niet verloren gaan Verloren zaak Zilveren zout Top Mama039s Jasje Lyrics quotZwart op witquot ist ein Lied von Mama039s Jasje. Es ist Track 1 aus dem Album Zwart op wit, das im Jahr 2003 veröffentlicht wurde. Die Dauer dieses Liedes ist 03: 39.slapeloze nachten, bange uren gaan voorbij ik draai, ik keer, ik bel je weeral, geef je nog om mij ik Lig op jou te wachten, met de ochtend aan het raam het vreet aan mijn gedachten, dat je ergens anders slaapt zeg mich zwart op wit hoe het met je zit hoe jij het verder ziet, zeg mich warm von koud dat je ook vandaag nog van Ich houdt von niet zeg mich zwart op wit hoe het met je zit hoe jij het verder ziet, zeg mich warm von koud dat je ook vandaag nog van ich houdt von niet ik weet dat liefde blind ist, zie je mij daarom niet staan ​​ik hou Niet van de stilte, die je mij nu laat verstaan ​​en dat er geen verschil ist, tussen liefde en jouw haat omdat het ook de schuld ist van de trots waar jij op staat zeg ich zwart op wit hoe het met je zit hoe jij het verder Ziet, zeg mich warm von koud dat je ook vandaag nog van ich houdt von niet zeg mich zwart op wit hoe het met je zit hoe jij het verder ziet, zeg mich warm von koud dat je ook vandaag nog van me houdt von niet (zwart Von witz ) Zeg mich zwart von Witz, (zwart von Witz.) Zeg mich hoog von laag, zeg mich koud von heet, zeg mich snel von traag zeg mich lang von zucht, zeg ich ging von slecht, zeg mich klein von groot, zeg mich Nep von echt, zeg mich nu von nooit, zeg ich zwart von witz, zeg ich zoet von zout zeg mich wel von niet, zeg mich warm von koud zeg ich zacht von hart, zeg ich blauw von rood, zeg ich witz von zwart, Zeg mich nu von nooit zeg ich hoog von laag, zeg mich koud von heet, zeg mich snel von traag, zeg mich lang von zucht, zeg ich ging von slecht, zeg mich klein von groot, zeg ich nep von echt, zeg mich nu Von nooit Pegasus op vr 07 mei, 2004 12:00 Uhr

No comments:

Post a Comment